skip to main
|
skip to sidebar
2007-12-19
TYPING:12 FREE TIME 7
I like the cars. I like driving. I drive a car, it is WAGON R. It is small but very cute and cool. I love my car. I have used it for about 3 years. Everyday I and it together. (40 words)
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
Snow room
Labels
★Book Review★
(1)
10分は十分
(1)
Book Review
(12)
Book Review 2
(1)
Essay
(1)
Typing
(15)
WAI
(3)
十分は十分
(7)
Books I have read
Recent Comments
読込中...
Writing4-2
pukman
Snow room
ブログ アーカイブ
►
2008
(32)
►
1月
(32)
▼
2007
(47)
▼
12月
(18)
I remember!!!
~Happy~
??????
Today
ESSAY ABOUT PRESENTATION
TYPING:12 FREE TIME 7
I'm hungry~~(x_x)~~
Book Review: 12
Kumamoto
PINCH!!!!!
(_ _)zzz
TYPING:11 FREE TIME 6
Book Review:11
Recently...
Typing 10.5 FREE TIME 5
Typing 10; FREE TIME 4
Book Review 10
Book Review 9
►
11月
(10)
►
10月
(17)
►
9月
(2)
►
2006
(9)
►
12月
(1)
►
11月
(3)
►
10月
(5)
自己紹介
YUKI
詳細プロフィールを表示
0 件のコメント:
コメントを投稿