skip to main | skip to sidebar

2007-12-19

Today

I have to do to the part time job. I'm very gloomy. It's start 5 o'clock. I have a many time. So I go home now.
投稿者 YUKI 時刻: 11:05

0 件のコメント:

コメントを投稿

次の投稿 前の投稿 ホーム
登録: コメントの投稿 (Atom)

Snow room

Labels

  • ★Book Review★ (1)
  • 10分は十分 (1)
  • Book Review (12)
  • Book Review 2 (1)
  • Essay (1)
  • Typing (15)
  • WAI (3)
  • 十分は十分 (7)

Books I have read

Recent Comments

読込中...

Writing4-2

  • pukman

Snow room

ブログ アーカイブ

  • ►  2008 (32)
    • ►  1月 (32)
  • ▼  2007 (47)
    • ▼  12月 (18)
      • I remember!!!
      • ~Happy~
      • ??????
      • Today
      • ESSAY ABOUT PRESENTATION
      • TYPING:12 FREE TIME 7
      • I'm hungry~~(x_x)~~
      • Book Review: 12
      • Kumamoto
      • PINCH!!!!!
      • (_ _)zzz
      • TYPING:11 FREE TIME 6
      • Book Review:11
      • Recently...
      • Typing 10.5 FREE TIME 5
      • Typing 10; FREE TIME 4
      • Book Review 10
      • Book Review 9
    • ►  11月 (10)
    • ►  10月 (17)
    • ►  9月 (2)
  • ►  2006 (9)
    • ►  12月 (1)
    • ►  11月 (3)
    • ►  10月 (5)

自己紹介

YUKI
詳細プロフィールを表示