skip to main
|
skip to sidebar
2006-11-08
My last festival
November 2st to 4th have hold a Takuma-sai in KGU. My club ESS sold the Yaseuma. Yaseuma is local food in Oita. This festival was my last one, I enjoyed!!
1 件のコメント:
Kazu
さんのコメント...
Your club's yaseuma was delicious! I enjoyed Takuma-sai, too.
11/09/2006 5:03 午後
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
Snow room
Labels
★Book Review★
(1)
10分は十分
(1)
Book Review
(12)
Book Review 2
(1)
Essay
(1)
Typing
(15)
WAI
(3)
十分は十分
(7)
Books I have read
Recent Comments
読込中...
Writing4-2
pukman
Snow room
ブログ アーカイブ
►
2008
(32)
►
1月
(32)
►
2007
(47)
►
12月
(18)
►
11月
(10)
►
10月
(17)
►
9月
(2)
▼
2006
(9)
►
12月
(1)
▼
11月
(3)
Book Review 2
3rd assignment
My last festival
►
10月
(5)
自己紹介
YUKI
詳細プロフィールを表示
1 件のコメント:
Your club's yaseuma was delicious! I enjoyed Takuma-sai, too.
コメントを投稿