skip to main
|
skip to sidebar
2006-10-25
I'm tired.
Recently, I'm very very tired because my assingnment keep piling up. I'm depression now. Next class, I'll give an publication about vocabulary learning. It is Kamimoto teacher's seminar. I'm very high tention.
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
Snow room
Labels
★Book Review★
(1)
10分は十分
(1)
Book Review
(12)
Book Review 2
(1)
Essay
(1)
Typing
(15)
WAI
(3)
十分は十分
(7)
Books I have read
Recent Comments
読込中...
Writing4-2
pukman
Snow room
ブログ アーカイブ
►
2008
(32)
►
1月
(32)
►
2007
(47)
►
12月
(18)
►
11月
(10)
►
10月
(17)
►
9月
(2)
▼
2006
(9)
►
12月
(1)
►
11月
(3)
▼
10月
(5)
I'm tired.
Book Review 1
1st assaignment movie revew
This Monday, I renewed my dliver's license at the ...
Hello.
自己紹介
YUKI
詳細プロフィールを表示
0 件のコメント:
コメントを投稿