skip to main | skip to sidebar

2008-01-26

Hi~

I'm in a part-time-job. I have started 2 pm today. Now, break time. I eat chocolate and snack.
投稿者 YUKI 時刻: 17:11

0 件のコメント:

コメントを投稿

次の投稿 前の投稿 ホーム
登録: コメントの投稿 (Atom)

Snow room

Labels

  • ★Book Review★ (1)
  • 10分は十分 (1)
  • Book Review (12)
  • Book Review 2 (1)
  • Essay (1)
  • Typing (15)
  • WAI (3)
  • 十分は十分 (7)

Books I have read

Recent Comments

読込中...

Writing4-2

  • pukman

Snow room

ブログ アーカイブ

  • ▼  2008 (32)
    • ▼  1月 (32)
      • My lovely Sunglass
      • We are rich??
      • About Writting 4
      • Months Aug Sept Oct Nov ...
      • Time
      • Baseball
      • BAAAAAAD
      • My Type
      • sports
      • Monday
      • finish!!!
      • cold
      • Date
      • Hi~
      • Yeah!!
      • KENSHIROU~!!!
      • IN MY FREE TIME
      • Go to KORIA
      • ☆〜My Best Friend 3〜☆
      • ★My Best Friend 2★
      • ♪My best Friend♪ 
      • TYPING14 FREE TIME 9
      • Yakiniku
      • WAI 2-01: The First Month Months ...
      • TYPING13 FREE TIME 8
      • Let's start
      • ☆First Class☆
      • Bad tooth!
      • Yesterday
      • I'm sleepy
      • I'm busy
      • 2008!!!!!
  • ►  2007 (47)
    • ►  12月 (18)
    • ►  11月 (10)
    • ►  10月 (17)
    • ►  9月 (2)
  • ►  2006 (9)
    • ►  12月 (1)
    • ►  11月 (3)
    • ►  10月 (5)

自己紹介

YUKI
詳細プロフィールを表示