skip to main
|
skip to sidebar
2007-11-27
Book Review 8
This week I read "Audrey Hepburn". I think Audrey is very beautifle!!! And great actress. When there were unhappy times for her, Audrey would always show a warm, friendly face to the world. The world loved her, and people love her now.
0 件のコメント:
コメントを投稿
次の投稿
前の投稿
ホーム
登録:
コメントの投稿 (Atom)
Snow room
Labels
★Book Review★
(1)
10分は十分
(1)
Book Review
(12)
Book Review 2
(1)
Essay
(1)
Typing
(15)
WAI
(3)
十分は十分
(7)
Books I have read
Recent Comments
読込中...
Writing4-2
pukman
Snow room
ブログ アーカイブ
►
2008
(32)
►
1月
(32)
▼
2007
(47)
►
12月
(18)
▼
11月
(10)
kumamoto
TYPING 9: FREE TIME 3
Book Review 8
TYPING8: FREE TIME 2
Typing 7: FREE TIME
Book Review:7
HERO
My Last festival
Typing6: KUMAMOTO3
Book Review 6
►
10月
(17)
►
9月
(2)
►
2006
(9)
►
12月
(1)
►
11月
(3)
►
10月
(5)
自己紹介
YUKI
詳細プロフィールを表示
0 件のコメント:
コメントを投稿