skip to main | skip to sidebar

2007-10-24

Typing 2: Food & Drink 2

I like a coke. I like it’s babbles. I drink it everyday. Sometime, I go to drinking my friends and my club member. That is very very fan. I drunk all time. (32words)
投稿者 YUKI 時刻: 11:16
ラベル: Typing

0 件のコメント:

コメントを投稿

次の投稿 前の投稿 ホーム
登録: コメントの投稿 (Atom)

Snow room

Labels

  • ★Book Review★ (1)
  • 10分は十分 (1)
  • Book Review (12)
  • Book Review 2 (1)
  • Essay (1)
  • Typing (15)
  • WAI (3)
  • 十分は十分 (7)

Books I have read

Recent Comments

読込中...

Writing4-2

  • pukman

Snow room

ブログ アーカイブ

  • ►  2008 (32)
    • ►  1月 (32)
  • ▼  2007 (47)
    • ►  12月 (18)
    • ►  11月 (10)
    • ▼  10月 (17)
      • Book Review 5
      • Good morning
      • I'm in Fukuoka now!!!!
      • Help!
      • In library: What I think~
      • Typing 2: Food & Drink 2
      • Typing 1: Food & Drink 1
      • WAI part 1
      • Typing 5: Kumamoto 2
      • Tommrow
      • Book Review 4
      • My friends will come to my house
      • Typing 4: Kumamoto 1
      • Book Review 3
      • Typing 3: Food & Drink
      • Book Review 2
      • TOKYO~~!!!!!
    • ►  9月 (2)
  • ►  2006 (9)
    • ►  12月 (1)
    • ►  11月 (3)
    • ►  10月 (5)

自己紹介

YUKI
詳細プロフィールを表示